sööötis<3

torsdag 1 mars 2012

Hej hej nu är det en ny dag. Vi är fortfarande hos mormor och typ vid elva så kommer mamma och hämtar oss för att vi ska till tandläkaren. Hon heter Cecilia Gyllenhager och håller till i Stockholm. Jag somnade typ elva igår och vaknade halv nio idag så är ganska trött -_-... Får försöka komma iväg iallafall. Jag har i vart fall borstat tänderna bra så de glänser!! ;) Hoppas hon är nöjd med dem... ;) Det blev inget umgänge med kusinerna den här gången hos mormor eftersom att dom softar i fjällen!!! Men vi har iallafall ett spår efter dom...Sandwich, så klart!!!<3 Gulle gubben! I morse så försökte han ta sig en liten flygtur, även om det kanske inte blev särskilt långt.... Han pratade mycket med mig och mormor iaf.!<3 Igår åt han hirskolv till kvällsmat.
 Jaha det var väl det jag ville säga.
Hoppas att du får en fantastisk dag!
//Andrea
p.s. Laleh är bäst!!!<3<3<3<3 i love Some die young  http://grooveshark.com/#!/search?q=laleh+some+die+young  Laleh är bara BÄST!!!!!!<3<3<3<3

1 kommentar:

  1. Duktigt borstat! Kanske ska ni lägga er tidigare i kväll...? :-)
    Jag älskar oxå Laleh! <3 Hon e bäst! Some Die Young är helt undrbar!!!

    SvaraRadera