sööötis<3

onsdag 29 februari 2012

Bara lite om min dag och så

p.s. den här bilden är tagen från internet
Hej hej det här är min nya blogg. :) för dig som läser (om du gör det) så är jag hemma hos min kära mormor och har ätit middag med härlig fruktsallad till efterrätt!! :P supergod...mmm...iallafall. vi ska sova över hos henne idag - ska bli superkul :) nu när det är sportlov o allting. Vi kom hit idag med 676:an vid tvåtiden och mötte mormor i mörby. Vi har handlat mat o varit på clas ohlson. En annan sak jag vill berätta är att mormor passar min kusin Hannas undulat Sandwich!! han e supergullig!!!<3<3<3
kära läsare ska kanske snart gå o lägga mig. kul att du läste det här. mormor har väldigt sköna sängar så man blir ju frestad att gå o lägga sig...
kram kram
//Andrea ;)

3 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt det låter! Hälsa mormor och Linnea. Och ha det så trevligt.

    SvaraRadera
  2. Med ett sådant lyxliv kan man ju fråga sig om ni någonsin vill komma hem igen...? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha,det kan man ju tro...fast jag kommer nog alltid vara hemmagris!!!

      Radera